noms

Apr. 5th, 2010 07:44 pm
lusciousspike: (spike by Peace)
[personal profile] lusciousspike
Oh! RL has been giving me brain malfunctions if it does anything other than work, so I forgot to share this tidbit. I was nominated in a couple of awards. Yay! *is all fandomy warm and fuzzy* 
Absence of Light Awards

Empty is nominated at the[livejournal.com profile] absence_oflight  for Best Ficlet. Voting has started. If you like my ficlet, please vote for it. There are a lot of great fics nominated as well, read, vote and let fandom be. :)
 

Also, I am nominated at The Sunnydale Memorial Fanfiction Awards for Best Author and Best Characterization (Spike), Best Comedy and Best Slash for Messing with His Head -. Dunno when the voting will be though. 
 


Thank you for who nominated me! *mwah*

Date: 2010-04-06 01:48 am (UTC)
ext_30023: (Default)
From: [identity profile] laazikaat.livejournal.com
Congratulations!!!!
Does this mean your muse might be prodded into giving us more of this series? *big puppydog eyes*

Date: 2010-04-06 04:10 pm (UTC)
From: [identity profile] lusciousspike.livejournal.com
What are you, mind reader person with a feline name and eyes of a canine?

I am actually three pages in *has shocked herself even*. Decided since I now have an office of my own *yay me* I can take a break from fixing other people's mistakes and focus on some boys lovin', of the Spandery kind. I try not to be too distracted (utterly failing btw) by a new lust for some Castiel/Dean fics - I had tried to stay away, I knew it would turn out with me trapped in Gutter Mind Valley adjunct to Temptation Prominence and Special Hell of Angel Sulliers Village *hides face in shame* I only had one taste --- BUT THEY ARE SO PRETTY!

Dear Kat Person, forgive this fangirl for she has strayed. Hey - at least I ain't into any wincest! Coz that's wronger, right? ;) Oh, is that some Silver Lining shading my valley *continues to babble away as she had not slept well for three days*

Date: 2010-04-06 10:43 pm (UTC)
ext_30023: (Default)
From: [identity profile] laazikaat.livejournal.com
Lol, I take that as a yes!

Date: 2010-04-10 05:59 am (UTC)
From: [identity profile] tpena19.livejournal.com
congrats! and how awesome to hear the muses are speaking again :)

and you are not alone, I have often landed in the Dean/Cas gutter as well, I try so hard to walk upon the staight and narrow sidewalk, but alas...

Date: 2010-04-16 01:22 pm (UTC)
From: [identity profile] lusciousspike.livejournal.com
How can one do that?! LOL did you see the last episode? Damn, with the show writers being on our side, there is no way we can quit these two.

*eyes water* Castiel!!! *smacks Dean over the head* Ass.

Date: 2010-04-16 09:42 pm (UTC)
From: [identity profile] tpena19.livejournal.com
It's always nice when cannon throws you a bone :)

(remembers the Buffyverse classic "well, there was that one time..." line)

Profile

lusciousspike: (Default)
lusciousspike

April 2011

S M T W T F S
     12
3456789
101112131415 16
17181920212223
2425262728 2930

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 25th, 2017 06:11 am
Powered by Dreamwidth Studios